Klachtenprocedure of reclamaties

Hoewel wij er alles aan doen om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u een klacht heeft over het geleverde product.
Omdat de meeste klachten worden doorgezonden naar de producent/leverancier van het product is het van belang om duidelijk aan te geven waar de klacht over gaat.

Schade of ontbrekende materialen dienen uiterlijk 8 dagen na levering gemeld te worden, later kunnen wij deze niet meer in behandeling nemen.

Klachten kunt u uitsluitend melden via email

In geval van beschadigde delen volgende melden:

  • Ordernummer
  • Artikelnummer(s) van ontbrekende delen
  • Een uitgebreide omschrijving van het probleem
  • Foto's ter illustratie van het probleem in de bijlage van uw mail toevoegen

In geval van ontbrekende materialen volgende melden:

  • Ordernummer
  • Artikelnummer(s) van ontbrekende delen
  • Foto’s van het gehele pakket
  • Aantallen ontvangen en aantallen tekort

Let op! Reeds door u verwerkte materialen komen nooit in aanmerking voor vergoeding.

Tuindomein zal proberen zo snel mogelijk te reageren op uw klacht. (uiterlijk binnen 3 werkdagen)

Nadat uw klacht in behandeling is genomen en doorgezet naar onze leverancier, zal de leverancier deze in behandeling nemen. Hiervoor staat maximaal 14 dagen, maar zal doorgaans sneller worden afgehandeld.

Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op! Lees ook de algemene voorwaarden van Tuindomein.