Klachtenprocedure
Hoewel wij er alles aan doen om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u een klacht heeft over het geleverde product.
Omdat de meeste klachten worden doorgezonden naar de producent/leverancier van het product is het van belang om duidelijk aan te geven waar de klacht over gaat.
Schade of ontbrekende materialen dienen uiterlijk 8 dagen na levering gemeld te worden, later kunnen wij deze niet meer in behandeling nemen.
Klachten kunt u uitsluitend melden via email aan klantenservice@tuindomein.nl
In geval van beschadigde delen volgende melden:
- Ordernummer
- Artikelnummer(s) van ontbrekende delen
- Een uitgebreide omschrijving van het probleem
- Foto's ter illustratie van het probleem in de bijlage van uw mail toevoegen
In geval van ontbrekende materialen volgende melden:
- Ordernummer
- Artikelnummer(s) van ontbrekende delen
- Foto’s van het gehele pakket
- Aantallen ontvangen en aantallen tekort
Let op! Reeds door u verwerkte materialen komen nooit in aanmerking voor vergoeding.
Nadat uw klacht in behandeling is genomen zullen wij u op de korst mogelijke termijn berichten, uiterlijk binnen 14 dagen.
Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op! Lees ook de algemene voorwaarden van Tuindomein.